آبی

آبی نویسی های من

آبی

آبی نویسی های من

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

اولین آبی

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۰۹ ب.ظ

سلام

من این جا از روزمرگی ها و اتفاقات زندگیم می نویسم و...

آها ببخشید‌ یادم رفت خودمو معرفی کنم

من عبدالرحمن هستم البته اسم اصلیم پنج حرفیه اولش هم اَلِفه ابجدش هم میشه ۱۰۲ (اسمم ایمانه) ولی اینجا با نام عبدالرحمن می نویسم و شاید تو «آبی» های بعدی گفتم که چرا این اسمو انتخاب کردم

آره خلاصه اینجا می نویسم از خودم و دل گویه هام

راستی اگه تصمیم گرفتید وب رو دنبال کنید برای مطالب رمز دار رمز دریافت کنید تا تو مطالب رمز دار  یه گفتگوی صمیمی و خصوصی تر داشته باشیم و یه سری حرفای خصوصی تر رو اونجا با هم بزنیم

بسه دیگه سرتونو درد نیارم برا اولین «آبی» کافیه

فعلا تا «آبی» بعدی....


#اولین_آبی #شروع #عبدالرحمن 

نظرات  (۱)

۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۷:۱۶ جامانده ...
سلام 

من تازه متوجه شدم اینجا برا شماست :)

موفق باشید 
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">