آبی

آبی نویسی های من

آبی

آبی نویسی های من

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

آبی سوم

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۱۵ ب.ظ

احساس خوبی دارم

دارم کم کم مثل خودم میشم

تونستم با خودم کنار بیام و احساس می کنم که آماده یه شروع دوباره ام‌ البته نباید توقع زیادی از خودم داشته باشم قطعا نمیتونم یه دفه به حالت قبلم برگردم‌ باید کم کم اقدام‌ کنم

خلاصه یه حسی از درون بهم میگه که دوباره شروع کن تو میتونی

فعلا برم شام بخورم بعدشم باید برای کنفرانس فردا آماده شم استاد کلاس فردا رو به من واگذار کرده ینی درس فردا رو من باید به جای استاد بگم

تا حالا کنفرانس زیاد دادم اختیار تام کلاس به عنوان یه کنفرانس دهنده هم زیاد دستم بوده تو دبیرستان و اینا ٬ سخنرانی و کلاس هم برای بچه ها زیاد داشته ام ولی به نظرم این یه تجربه متفاوت از قبل باشه..... به هر حال برم ببینم چی میشه؛ خدا کنه خوب از پسش بربیام



آبی نوشت ۱:

خدایا دوستت دارم


آبی نوشت ۲:

ممنونتم خدایا


آبی نوشت ۳:

باید همت کنم برای دوباره عبدالرحمن شدن؛ برام دعا کنید


#تغییر #کنفرانس

نظرات  (۴)

۲۱ آذر ۹۶ ، ۱۹:۲۴ پوریا قلعه
دوست من خیلی خوشحالم واست... خدا پشت پناه هممون
موفق باشیم...
پاسخ:
ممنون
خدا پناه پناهندگان به اوست
یا غیاث المستغیثین
۲۳ آذر ۹۶ ، ۱۹:۲۶ جامانده ...
سلام 

چطور بود کنفرانس ؟
پاسخ:
سلام علیکم
خداروشکر خیلی بهتر از اونی که فکر میکردم شد
استاد هم خیلی راضی بود
تجربه متفاوتی بود الحمدلله چیزهایی یادگرفتم
براتون ارزوی موفقیت دارم:)
پاسخ:
ممنون
۲۵ آذر ۹۶ ، ۱۵:۴۲ جامانده ...
خداروشکر :)
پاسخ:
بله خداروشکر
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">