آبی

آبی نویسی های من

آبی

آبی نویسی های من

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

آبی هشتم

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۳۳ ب.ظ

امروز ۱۶ مرداده و وسط تابستون ولی تهران برخلاف همیشه هوای خوبی داره.

باد شاخه های درختارو به هم میزنه و صدای دلنشینی به گوش میرسه.

خیلی وقته این منظره رو ندیده بودم.

دوباره دلتنگ پاییز شدم و البته دلتنگ شاهرود.

آره شاهرود شهری که از طرف پدر و مادر ٬ اصالتم به اونجا بر میگرده.

معمولا چند بار در سال میریم شاهرود و من الآن دلم هوای شاهرودو کرده.

۱۵ روز تا پایان تعطیلاتم زمان باقی مونده و کلی کار دارم....

سرتونو درد نیارم فقط خواستم حس خوبمو که از دیدن منظره باد و درختا حاصل شده بود باهاتون شریک شم.

عکس هم دقیقا همون منظره ایه که میگم.


#حس_خوب #تابستون #پاییز #یا_جمیل #زیبایی_خلقت_جلوه_خدا  #عاشقتم_خالق_زیبایی_ها #نسیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">